loading...
آرين تك
مسلم يوسفي بازدید : 251 یکشنبه 08 آبان 1390 نظرات (0)

امروزه اينترنت يك امر ضروري براي تبادل اطلاعات و ارتباطات مي باشد كه هر كس به نحوي به اينترنت كانكت مي شود امروز قصد داريم كه در سايت آرين تك يك روش ساده جهت كانكت شدن به اينترنت با كامپيوتر و از طريق جي پي ار اس گوشي را آموزش بديم اميدواريم كه از آن لذت ببريد

کتاب اموزش کامپیوتر
مسلم يوسفي بازدید : 163 چهارشنبه 23 شهریور 1390 نظرات (0)

نگرش خود را نسبت به اوضاع تغییر دهید, اوضاعی که به آن مینگرید تغییر خواهد کرد!
کتابی که اکنون در دست شماست و تمامی اطلاعاتی که در آن است، روزی ایده بی شکلی از قلمرو نادیدنی قصد بوده است. این کتاب با نیروی قصد, به قصد جهان مادی با به کارگیری تمامی اصول در مورد این جهان نگارش شده است.

دانلود
مسلم يوسفي بازدید : 248 چهارشنبه 23 شهریور 1390 نظرات (1)

raz

کسانی که آنتونی رابینز را می شناسند میدانند که یکی از بزرگترین افرادیست که سمینارهای بیشماری در مورد موفقیت

برگزار نموده و همچنین بسیاری کتاب از این نویسنده به چاپ رسیده است .

در زیر متن کامل یکی از کتابهای ایشان به نام راز موفقیت را به فرمت pdf میتوانید دریافت کنید و مطالعه کنید . مطمئنا پس از مطالعه به دنبال بقیه کتابهای ایشان خواهید گشت .

 

مسلم يوسفي بازدید : 139 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

عراب معتقد بودند که زن مایه ننگ و باعث فتنه و موجب ایجاد جمیع فساد و فجور و جنسا خیانت پیشه و فتنه انگیز است. و روی همین اصل برای زن هیچگونه ارزشی قائل نبودند. دختران در نزد پدران و زنان در چشم شوهران موجودی ضعیف و سست و بلا اراده و زبون و خوار و پست و بی مقدار بودند. زنا در میان آنها شیوع داشت. گاه میشد که پس از وضع حمل چند نفر مدعی می شدند که پدر نوزاد می باشند ( البته در صورتی که نوزاد پسر بود ) تا اینکه زن تصفیه مینمود و یا به ریش سفیدان قبیله که در قیاقه شناسی تخصص داشتند مراجعه میشد و آنها تصفیه میکردند. زانی و زانیه به افعال خود فخر می نمودند. مردان و زنان در محافل و مجالس به معشوقه و معشوقه های خود فخر و مباهات میکردند و علنا نام آنها را می بردند . زن دارای هیچگونه حقوق اجتماعی نبود و نیز باو ارث نمی رسید. زنان مانند کالای تجاری در معرض بیع و شری بودند, زنان خود را معاوضه و مبادله میکردند و آنرا – نکاح بدل – میگفتند. در میان اعراب نکاح زن پدر روا بود و آنرا – نکاح مقت – می نامیدند و فرزندی که از زن پدر متولد میشد ( مقیت ) می خواندند. عده ای کمتر از 10 تن به توافق و تراضی یک زن را به شرکت به نکاح خود در می آوردند زیرا عقیده داشتند که شهوت زن بقدری قوی است که مگر عده ائی بتوانند او را از این راه راضی نگه دارند که دل به دیگری نسپارد و احتیاج شهوی به کس دیگر نداشته باشد که مایه ننگ شوی وی باشد.
در ادامه کتاب آن را اماده دریافت کرده ام

مسلم يوسفي بازدید : 217 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

این کتاب یکی از کتب برتر روانشناسی است که نویسنده در آن زندگی را بین دو کوتوله انسان نما و دو موش  به نمایش میکشد و از آنها درس هایی می گیرد

مسلم يوسفي بازدید : 176 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

هیچ چیز مثل زندگی مثبت‌نگرانه نمی‌تواند احساس شادکامی و خوشبختی را در انسان بوجود بیاورد. انسانهایی که احساس خوشبختی می‌کنند افرادی هستن

که کمتر با افکار و مسائل منفی سروکار دارند و اجازه نمی‌دهند بیش از مقدار لازم و طبیعی با مسائل منفی درگیر شوند. با نیمه پر لیوان زندگی می‌کنند و اتفاقات را از جانب مثبت ارزیابی می‌کنند. افکار روزانه آنها حول و حوش مسائل خوب دور می‌زند و با دیدگاهی مثبت کارها و امور زندگی خود را دنبال می‌کنند. آنها کمتر از نمی‌شود، نمی‌توان و ... استفاده می‌کنند. مثبت‌بینی نیروی انسان و اراده او را در جهت رسیدن به اهداف و خواسته‌هایش تامین می‌کند.


دانلود
مسلم يوسفي بازدید : 144 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

گاهی اوقات دانستن نکته های ساده باعث رسیدن به موفقیت های بزرگ می شود.گاهی هم پیروی کردن از قواعد ساده تحولات مثبت بزرگی را در زندگی ما ایجاد می کند.معمولا فشار زندگی روزمره مانع از آن می شود تا به این نکته ها و قواعد بیندیشیم.هدیه به نوعی مکمل کتاب " چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد؟" است.این کتاب در قالب یک داستان جالب چندین نکته و قواعد ساده زنگی را به می آموزد.

دانلود

مسلم يوسفي بازدید : 141 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

جوان براى درك بهتر خود و نیز آشنایى با محیط پیرامون خویش , نیاز به راهنمایى و آگاهى دارد.
او هـمـواره در حال رشد و نمو است و رشد جسمى اش بطور طبیعى , همراه باحالتها و هیجانهاى روحى و عاطفى است .
جـسـم جـوان به شكل غیر ارادى به رشد خود ادامه مى دهد و رشد روحى و روانى وى در ارتباط ستقیم و متقابل با جسم اوست .
هـنـگـامى جریان رشد, حالت طبیعى به خود مى گیرد, كه او از نظر فكرى و اعتقادى در جهت صحیح و در مسیر طبیعى برنامه هاى تكاملى نظام آفرینش قرار گیرد.
بـنـابـرایـن , جوان براى رشد روانى و سازندگى خود, نیازمند هدایت و راهنمایى مربیان صالح و خیراندیش است .
از طرفى او نیازمند به فكر كردن درباره خود و رفتار و اعمال و عكس العملهاى خویش در محیط زندگى است .
او باید چگونه زیستن را بیاموزد, بخصوص زمانى كه به هویت خود پى مى برد و كم كم خودش را پیدا مى كند كه من كیستم و در كجا هستم و چگونه باید باشم .

در این پست لینک کتاب انچه یک جوان باید بداند را برای دانلود اماده کردم
مسلم يوسفي بازدید : 243 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی، یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های جهان، شاهکار حماسی زبان فارسی و حماسهٔ ملی ایرانیان و نیز بزرگ‌ترین سند هویت ایرانیان است

 

شاهنامه شرح احوال، پیروزیها، شکستها، ناكامیها و دلاوریهای ایرانیان از کهنترین دوران (نخستین پادشاه جهان کیومرث) تا سرنگونی دولت ساسانی به دست تازیان است 

 

کشمکشهای خارجی ایرانیان با هندیان در شرق، تورانیان در شرق و شمال شرقی، رومیان در غرب و شمال غربی و تازیان در جنوب غربی است 

علاوه بر سیر خطی تاریخی ماجرا، در شاهنامه داستان‌های مستقل پراکنده‌ای نیز وجود دارند که مستقیماً به سیر تاریخی مربوط نمی‌شوند. از آن جمله: داستان زال و رودابه، رستم و سهراب، بیژن و منیژه، بیژن و گرازان، کرم هفتواد و جز اینها بعضی از این داستان‌ها به طور خاص چون رستم و اسفندیار و یا رستم و سهراب از شاهکارهای مسلم ادبیات جهان به شمار ‌می‌آیند

مأخذ اصلی فردوسی در به‌نظم کشیدن داستان‌ها، شاهنامهٔ منثور ابومنصوری بود که چندی پیش از آن توسط یکی از سپهداران ایران‌دوست خراسان از روی آثار و روایات موجود گردآوری شده بود. فردوسی در شاهنامه از پنج راوی شفاهی نیز به نام‌های آزادسرو، شادان برزین، ماخ پیر خراسانی، بهرام و شاهوی یاد کرده که او را در بازگوکردن داستان ها یاری رسانده‌اند


دانلود



امروز دانلود کتاب داستانهای شاهنامه برای موبایل برای شما اماده کردم






دانلود
مسلم يوسفي بازدید : 181 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)


این کتاب شامل پنج داستان به نام های زیر می باشد: 

1- وصیت در شب تار

 

2- روزی که اربابم جراح شد

 

3- انار

 

4- قبرستان کهنه

 

5- معامله با جنها

 

این کتاب دارای سه ویژگی ممتاز می باشد. ویژگی اول طنز است. طنزی عمیق و گزنده که در طول داستان لحظه ای خنده را از روی لبهای خواننده جدا نمی کند و جالب اینجاست که درست در همان لحظاتی که خواننده لبخند بر لب دارد، عمیقاً به فکر فرو می رود.

 

ویژگی دوم، پرداختن به مسائل جدی و عمیق اجتماعی است. مسائلی که در عین مهم بودن به صورت خیلی ساده مطرح شده است.

 

و آخرین ویژگی توصیف خیلی خوب محیط می باشد; گویی که خود خواننده در محیط حضور دارد.


 

                                      

مسلم يوسفي بازدید : 162 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)
علی شریعتی در دوم آذر سال 1312 در روستای کوچک و کویری کاهک از توابع مزینان در نزدیکی سبزوار زاده شد. او سه هفته بعد از ورود به ساوتهمپتون انگلستان، به طرز مشکوکی از دنیا رفت. دلیل رسمی مرگ وی حمله قلبی اعلام شد. در عین حال این احتمال که وی خودکشی کرده باشد نیز مطرح می‌شود. شریعتی وصیت کرده بود که وی را در حرم امام هشتم شیعیان در مشهد دفن کنند، ولی به علت مخالفت رژیم شاه در خاکسپاری جسدش در ایران ، در قبرستانی کنار آرامگاه زینب خواهر حسین بن علی در شهر دمشق به خاک سپرده شد.
شریعتی یکی از متفکران مسلمان بود و در عین حال، رویکردی نقادانه نسبت به برخی از باورهای مذهبی داشت. او به‌طور خاص، تشیع صفوی را مظهر سنت مسخ شده می‌داند و آن را توام با اسارت‌پذیری، خرافه، تقلید و جبر گرایی معرفی می‌کرد. وی همچنین از نگاه سطحی به مدرنیته نیز انتقاد می‌کرد و معتقد بود که راه پیشرفت و ترقی ملت‌های شرقی، متفاوت از راهی است که غرب پیموده‌است.البته استفاده آگاهانه از تجربیات مدرنیته در غرب، مورد پذیرش شریعتی قرار داشت.
در عین حال که وی به مکتب‌های غیر اسلامی در جهان منتقد بوده و با آنها ضدیت می‌کرد، ولی در عمل تا حدی تحت تاثیر مارکسیسم بالاخص سوسیالیم اقتصادی و سوسیالیسم انقلابی قرار داشت. در آثار و سخنان وی، رگه‌های این تاثیرپذیری در موارد متعدد مشهود است. ترجمه کتاب جوده السحار در مورد ابوذر، که عنوان ابوذر؛ خداپرست سوسیالیست را بر آن نهاد از این جمله‌است.

مسلم يوسفي بازدید : 155 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

سگ ولگرد نام داستان کوتاهی از صادق هدایت است. این داستان تراژدی از زندگی مشقت بار یک سگ ولگرد در ورامین است.
نویسنده در این داستان اعتقادات جاری جامعه را در قالب داستانی تأثرانگیز و دردناک به تصویر کشیده و مورد نقد قرار می‌دهد.

مسلم يوسفي بازدید : 160 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

این دعا را امام زین العابدین (علیه السلام) از پدر بزرگوارش از جدّش از رسول خدا(صلى الله علیه وآله) نقل کرده است. درباره شأن ورود این دعا آمده است: در یکى از جنگ ها، رسول خدا(صلى الله علیه وآله) زره و جوشن سنگینى بر تن داشت که سبب آزار آن حضرت مى شد، پیامبر (صلى الله علیه وآله) به درگاه خدا دعا کرد تا آن که جبرئیل نازل شد و گفت: خداوند به تو سلام مى رساند و مى فرماید: این زره سنگین را از تن خارج ساز و در عوض، این دعا را بخوان که براى تو و امّت تو، امان و حرزى خواهد بود. آنگاه فضیلت هاى فراوانى را در عظمت این دعا نقل کرده است، از جمله اینکه:

هر کس آن را بخواند و از منزل خارج شود و یا آن را همراه خویش داشته باشد (و در روح خود پیاده کند) اهل بهشت است و خداوند توفیق انجام اعمال صالح را به وى عنایت مى کند. این دعا براى درمان بیمارى هاى سخت و کسب پاداش هاى فراوان معنوى مفید است. امام حسین(علیه السلام) فرمود: پدرم مرا به حفظ و بزرگداشت این دعا سفارش کرد و به من فرمود: این دعا را بر کفنش بنویسم و آن را به خانواده ام تعلیم دهم و آنان را نسبت به خواندن این دعا ترغیب نمایم.

 

 

 

                                                          

مسلم يوسفي بازدید : 194 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

این کتب نشان دهنده این است که از سالیان دور این علوم مورد استفاده قرار گرفته است حال در عصر حاضر باور کردن یا حتی درک اینکه بتوانیم با عالم غیب ارتباط داشته باشیم بسیار سخت است ولی در کل این کتب از واقعیت های غیر قابل کتمان است.


                             

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا بخش علمی کشاورزی به سایت اضافه شود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 596
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 2,360
  • بازدید کلی : 136,563
  • کدهای اختصاصی

    قالب وبلاگ

    فروشگاه آرين تك

    فروشگاه بزرگ آرين تك افتتاح شد محصولات متنوع و ازان قيمت را از اينجا انتخاب و خريد نماييد